Friday, August 31, 2012

1st



















First mother daughter collaboration on stilettosontreadmill :) I asked my mom to take the pictures, i feel that my blog needs an impulse and a makeover. My mom is a sweetheart but not a very good photographer , but she did well for a first time :) the model was not so comfortable on her role either !! I'm in serious need of my dear, talented and fabulous hairdresser Jane from Hairtz ,i hate to see this black roots , once i have started painting my hair i can't see myself in a diferent color , i should have borned redheaded :)


Primeira colaboração mãe filha em stilettosontreadmill :) Pedi à minha mãe para tirar as fotos, sinto que o meu blog precisa de um impulso e de mudança. A minha mãe é uma querida, mas não é uma fotógrafa muito boa, mas apesar disso portou-se muito bem para uma estreante :) A modelo também não esteve muito confortável no papel! Eu estou a precisar seriamente da minha querida, talentosa e fabulosa cabeleireira Jane do Hairtz, odeio ver esta raízes negras, a partir do momento que comecei a pintar o cabelo não me consigo ver numa cor diferente, eu deveria ter nascido ruiva: )


Outfit: Clothes (Zara), shoes (Mango)

No comments:

Post a Comment