Wednesday, September 5, 2012

Gold and blue













New York Fashion Week starts tomorrow, i will be plugged to my iPhone for updates all week long , as i already do ;) it's such an addiction , i check my email box , and twitter account every 5 min, except when i'm with a patient, i guess thats my limit !!!! I adore to see these two colors together , they make each other pop. I'm tempted to talk about my dream sneakers for the millionth time, but i won't , Isabel....


A semana da moda de New York começa amanhã,  vou estar ligado ao meu iPhone para atualizações toda a semana, como eu já o faço;) É um vício, verifico a minha caixa de e-mail e conta do Twitter a cada 5 minutos, exceto quando estou com um paciente, acho que esse é o meu limite!! Adoro ver estas duas cores juntas, fazem a outra destacar. Tendo em conta o calçado de hoje estou tentada, novamente,a falar sobre os meus tênis de sonho, mas não o vou fazer, Isabel ....

Outfit: sneakers (Skechers old), pants (Zara old), shirt (Zara old), necklace (Mango), blazer (Stradivarius)

No comments:

Post a Comment