Saturday, December 8, 2012

Wedding dress ...almost!

Vestido de casamento...quase!




 Deixem-me que vos apresente aquele que esteve para ser o meu vestido de casamento, um Donna Karen amarelo com muito brilho, comprado na Outnet com 70% de desconto :) Parecia ser a peça perfeita para aquele que pretendo que seja um dia feliz, animado e descontraído , afinal de contas vou casar com o homem que amo e com quem vivo há mais de dois anos! :) Mas o destino assim não o quis. Acredito que terá ajudado o facto de estar com uns kilitos a mais, o não ter gostado de me ver com ele, assim como o ter comprado pela internet! Talvez deva aproveitar a bela desculpa de me ir casar para poder experimentar vestidos lindos e caros, sem compromisso, porque toda a gente desculpa uma noiva desesperada, ou então não:) Assim sendo, ainda não foi desta. Já o devolvi, com muita pena minha confesso, adorava casar de amarelo vibrante :)
O que é que acham? :)
xoxo

Let me introduce you to the one that was going to be my wedding dress, Donna Karen bright yellow, bought in the Outnet with 70% discount :) It seemed to be the perfect piece for what i hope is going to be a happy, fun and relaxed day, after all I'm marrying the man I love and with whom I have been living for over two years! :) But fate just did not want it that way. I believe that the few extra pounds helped me not enjoying to see me in it, as well as buying it on the internet without seeing it first! Maybe i should take advantage of the excuse of being a bride to experience and try a lot of beautiful and expensive dresses , without compromise, because everyone excuses a desperate bride, or not :)
I already returned it, to my regret I confess, I would love to be married in vibrant yellow :)
What to do have to say about this? :)
xoxo


Source: The Outnet

No comments:

Post a Comment